maanantai 21. lokakuuta 2013

Talvea odotellessa.

Kiva kun tänne on jo muutamiakin lukijoita löytäny :-)
Joukossa on muutamia edellisestä blogistani tuttuja kävijöitä. Sitähän en kyllä tiedä, muistavatko minua enää. Siitähän on jo aikaa, kun olen aktiivisemmin blogiani päivitellyt, tai edes mitään käsitöitä väsäilly.

"Puikot sauhuten" oli sen mun edellisen blogini nimi. Linkkiä en aio tänne laittaa, koska siellä vanhassa oon kertoillu sellasia juttuja, jotka haluan jättää taakseni.

Ja tiedänpä myös, että on siellä sellasiakin, muualta tuttuja seuraajia, jotka eivät ole käynnistään tänne merkkiä jättäneet ;-)

Kaulahuivia oon täällä virkkaillu pikkuhiljaa eteenpäin. Kyllä se kohta alkaa valmistua.
Keskeneräisiä töitä olis useampiaki odottelemassa. Enkä aio uutta alottaa, ennen ku entiset on valmiina.
Sen minä nyt päätin, että tästä lähtien teen käsitöitä oman mieleni mukaan. Tilaustöitä en aio ottaa, ettei ala tuntua pakkopullalta.

Mutta nyt minä ajattelin tässä talvea odotellessa laittaa kuvan minun uusista, iki-ihanista talvikengistäni <3

Kotimaiset Sievin popothan ne. Rrrrakastan <3

Nyt tarttis keksiä jotain helppoa, yksinkertaista, ja mielellään nopeatekoistakin, yhdistettäväksi näihin popoihin. Oliskos se huivi, vaiko jotain muuta...

3 kommenttia:

  1. Heipä hei =) Tee semmonen setti joka passaa kenkiin ja takkiin. Pipo, huivi ja lapaset =D Mulla on kanssa ollu neulomisesta taukoa, ei oo vaan kiinnostanu. Tuli ehkä yliannostus alkuvuodesta. Nyt pikkuhiljaa oon kanssa starttaillu puikkojani käyntiin. Tuli meinaan niitä tilaustöitä. En kehannu kieltäytyä kun tilaaja on vuosien varrella tottunu siihen että minä kudon tarpeelliset. Kuulema hovikutoja =D

    VastaaPoista
  2. No onhan mulla pipoa ja laukkua, jotka noihin kenkiin sopii. Mutta sitte tarvis jotain sisällä käytettävääki, kun noita kenkiä tulee talvella käytettyä töissä sisälläkin ;-)
    Mulla on nyt ruvennu käsityöt kiinnostamaan ihan kunnolla, pitkästä aikaa.
    Voi olla, että tuli viime talvena stoppia siksikin, kun haalin liikaa niitä tilaustöitä.

    Mutta ehkäpä mun tarvii lähtä lankakaupoille, ja tehä tuon sun ehdottama setti. Huivi mulla on yleensä aina töissä kaulassa.
    Kiitti Minna :-)

    VastaaPoista
  3. Juu,mikähän se onkaan käsitöissä,jos on tilattu,niin se ei valmistu millään,takkuaa,tulee virheitä,joutuu purkaa,eikä ole yhtään kivaa. Vaikka normi oloissa ilman tilausta sen olis tehnyt suit sait sukkelaan! Ihanat kengät!

    VastaaPoista

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3