perjantai 19. joulukuuta 2014

Kannatti odottaa SNY-pakettia

Hain sitten sen kierroksen viimeisen SNY-paketin postista.
Niin oli nyrpeännäköinen rouva kassalla, ei hymyn hymyä irronnu. Mainitsin paketin viipymisestä, ja vastaukseksi sain: "Mmm-m".

Mutta sitten siihen itse pakettiin:


Ja hiiiitaaaastiiii avasin.


Oooooo... Ihan mieletön sisältö. Ei oikeesti voinu muuta ku katsella ja ihastella jonkin aikaa <3
Tässä vaiheessa jo maisteltiin suklaita lasten kanssa.
Sitten aloin ihan hiljalleen purkaa eteenpäin. Noin niinku yks tavara kerrallaan ihastellen, nautiskellen :-D


Aivan mielettömän upeita lankoja, 100g = 260m. Hartiat kiittää tästä vahvuudesta ;-)
Nämä on mulle uusia tuttavuuksia. Kuvia oon ihastellu blogeissa kyllä :-D
Ihan mahtavat värit, ja niin nätit vyyhdit, että ei malta olla ihastelematta :-D


Eiran langat -lehti, bloginumero. Kivoja ohjeita näytti olevan, ja mukavia blogeja tutustuttaviksi. Muutamassa oonki joskus vieraillut.
Kaunis kranssi.
Välipalaa ja suklaata.
Puikonsuojat (mulla ei ookaan näitä).
Hassunhauska koiramitta :-D

Joulukortti. Tässä vaiheessa uskaltauduin lukemaan kortin. Vaan eipä sieltä vielä nimeä paljastunut, huh.



Pienessä joulupussukassa oli hauskoja nappeja ja jälleen lisää noita nauhoja. Jokohan mää raskin käyttää niitä entisiä, kun lisää sain :-D

Joulukortissa oli maininta, että SNY:n henkilöllisyys paljastuu joululahjasta. Olen pahoillani, päädyin avaamaan sen etuajassa, vaikka isäntä yrittikin muistutella, ettei vielä oo jouluaatto :-D




Ihan upeita, sukat on just sopivat (eiks tää oo se sun oma malli, rantahiekka?), kämmekkäät hauskat (mahtaako olla sitä nasa-lankaa?), ja korvikset ihanan hauskat :-D
Ja kyllähän mää näistä jo hokasin, kuka sää oot.

Tiiäks, mää olin ihan järkyttyny, että se mun hytinä sun henkilöllisyydestä oli aivan oikeassa :-O
Ei se hytinä mihinkään perustunu, kun se tosiaan vaan tuli jostain. Olisko pieni aavistus ruvennu viriämään siitä punaisesta alpakka-tuubista ja kämmekkäisiin mätsäävästä väristä :-D
Ja olihan sulla varmaan hauskaa niiden kissasukkien kans X-D

Niin ja haluaako muutki tietää, keneltä oon paketteja saanu?


Suurensuuret kiitokset Hipsulainen <3 . Ihan mieletöntä :-D
Nyt sun pitää vielä suuremmalla syyllä tulla moikkaamaan mua joskus ohikulkiessas <3

Ja mitenhän mää nyt muistan mainita kaiken paketin hurjan runsaasta sisällöstä, kun emolle rupean raportoimaan :-D

Vähänkö mää oon täpinöissäni :-D

Ja on muuten ihan varma, etten kovin pian raaski noista upeista langoista tehä mitään, kun ne on niin täydellisen kauniita vyyhtejä <3
:-D


15 kommenttia:

  1. Sukat on tosiaan se oma malli. =) Mietinkin, että maltatko odottaa lahjan avaamisen kanssa. Itse asiassa en oo ite vielä niitä kissasukkia tehny tai edes opetellu käytännössä sitä illuusiota... tarkotus on ollu, mutta kun on koko ajan jotain muuta vireillä ollu ettei oo ennättäny. ;D Teorian oon kyllä lukenu. =)
    Arvaa olinko mä järkyttyny, että taas onnistu emo arpomaan näin "läheisen" tutun parikseni. Viimenen kortti on mun omalla käsialalla, Muut kirjotin tietoisesti mahdollisimman erilailla, kun muistan sulle oikeetakin postia laittaneeni. =)
    Ja se viime kuun huivi ohje ja langat. Oikeasti oli ihan sattumaa. =) Etsin kaunista ja silti sopivan helppoa englannin kielistä ohjetta kuvien perusteella ja huomasin kuvien uupuvan ohjeesta vasta kun paketoin lähetystä ja se lankavalinta oli ihan onnen kantamoinen, kaupassa etsiskelin sopivan vahvuista lankaa ja sopivan oloista muutenkin.
    Tiedän hyvin tuon tunteen, että lankoja ei raaskii käyttää... en mäkään raaskinu ennen ku niitä oli enemmän hankittuna. ;P Ja ihana, että miellytti paketti. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään pystyny uskomaan, että olis voinu olla mahdollista, että se oot sinä. Silti se vaan oli joku kumma tunne :-D
      Voihan hitsinpimpula :-D
      Minä tuossa vaan kihersin itsekseni, ku tajusin, että oikeesti se olit sinä :-D
      Ja arvaa vaan, katsoko isäntä kummasti alta kulmien, ku ehdotin laittavani nuo lankavyyhdit isossa lasipurkissa kirjahyllyyn X-D

      Poista
  2. Unohtuipa mainita, että sukissa on vielä mun itte värjäämä lankakin. =) Noita koolattuja sukkia oon kokeillu pestä ihan koneessa, ei mene miksikään. =) Ja kämmekkäät on sitä nasalankaa.
    Ei ne nuo miehet tajua herkkulankojen päälle... minä en esmes uskalla sanoakkaan mitä mun herkkulankavaraston langat maksaa. ;D Ja siinä on mies fiksu, ettei kyllä edes kysy. =P
    Tiiä uskallanko enää lähtä näihin vaihtoihin, kun tuo emo onnistuu mulle aina jonku läheltä pariksi valittemaan. Tiiä kuka se ois seuraavana sitte. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvasinki, että oot ite langan värjänny :-D
      Eihän se nyt kolmatta kertaa voi lähelle sattua. Vaan toisaalta, ei kahta ilman kolmatta ;-)

      Poista
    2. Niin no se kolme meni jo. =) Meinaa kesäkassivaihdossahan se oli sielt kotopuolesta pari... ei kyllä tuttu. Hälle kävin kassin viemäs ovelle asti. =) Joten jok ton luulis hölläävän. ;D Sulle oli pikkasen helepompi kasata paketteja mitä mehtäemännälle keväällä... sillon ajettii autolla naapurikuntaan paketteja postitteleen ja silleesti... ;P

      Poista
    3. No niin, ei sieltä enää ketään tuttua tuu :-D
      Ihan varmasti oli haasteellista mehtäemännältä salailla henkilöllisyyttään :-D

      Poista
    4. No äläpä muuta. =) Mut kyllä sunki kans joutu tarkkana olla, esmes kommenteissa en uskaltanu hymiöitä käyttää ja sai miettiä, että miten kirjottaa ettei tuu liian samallailla mitä muuten. Että haastetta oli sussakin. ;P
      Toivottavasti ei tuu, jos nyt keväällä taas joku tuttu tulee, nii sitte on pakko uskoa ja lopettaa. Tai sitte mä alan olla jo niin pro, että ei enää tunnnu missään. ;D
      Ne kissasukat voisin edelleen tilata sulta, ku tuota aikaa ei tunnu löytyvän vaikka joulukiireet jo osittain hellittääki. =)
      Ja sitä paperi huumoria mä oikeesti mietin, että uskallanko. Onneksi uskalsin. =) Joko ne on käytetty? Heh heh.

      Poista
    5. Paperit on käytetty, kuule, jo ajat sitten. Sitä ku lapsiperheessä kuluu jonkinverran :-D
      Kyllähän tuo huijaaminen alkaa jo ihan rutiinilla sulta sujua.
      Minä en tosiaan tajunnu mistään ainakaan tietoisesti, mutta joku jännä tunne siinä tuli, että voisitko se olla sinä. Vaikka en kyllä sitä uskonu, että vois olla mahollista. Enkä oo kyllä koskaan huomannu, että mulla mitään taipumuksia etiäisiin olis :-D

      Poista
    6. Ne on nuo etiäiset simmosia, ettei niitä aina huomaakkaan. =) Mulla niitä suvussa erilaisina versioina, itelläki jonnii verran. =)
      Papereitahan nyt aina tarvii. Etenkii laps perheissä juu. ;)

      Poista
  3. Mahtava paketti! Kauniista langasta sanosin, että minulla on esillä ikäänkuin somisteena kaunista lankaa olohuoneessa...kaksi vyyhtiä joita ei ole raskittu vielä neuloa. Eivät ole edes sinisiä! Parisi on todella hemmotellut sinua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä on hemmotellut, ja ihan sopivaan aikaan paketin sain piristykseksi <3

      Poista
  4. Hienon paketin olet saanut, ihania lankoja. Ja valtavasti kaikkea olet tehnyt taas, kun pitkästä aikaa kävin lukemassa.
    Iloista joulunaikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, paketti oli aivan mahtava. Langat on edelleen tuossa ihasteltavina ja ohimennen hypisteltävinä <3

      Poista
  5. Siis vautsi vau! Niin siis nyt oli yhden kk:n paketti? Ja nuo langat <3 ovat tosiaan niin ihanissa väreissä.
    Nyt on kyllä hemmottelu osunut kohdallensa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juujuu, ihan oli joulukuun hemmottelupaketti kyseessä. Ihan mieletön <3
      Langat on edelleen ihasteltavina käden ulottuvilla :-D

      Poista

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3