perjantai 30. lokakuuta 2015

Treffit

Voihan vitsit, mikä päivä!
Pitkä, väsyttävä, ja silti niin ihana ja hauska. Ja terapeuttinenkin <3

Mulla oli tänään sovittu Oulun Terveystalolle aika jälkitarkastukseen. Leikkauksesta on nyt 5kk. Todella hienosti on haavat parantuneet ja muutenkin kroppa toipunut. Myös mieli on pysyny muutoksessa mukana :-)

Ja kuinka ollakaan, ihana ystäväiseni Mellu sattui olemaan liikkeellä samoilla suunnilla, niin tottakai ehdottomasti meidän piti treffata <3

Aamulla lähettiin kotoa klo 9 isännän ja lasten kans.
Lapset meni mun äitin luo. Siellä saivat mannapuurot mummun keittämänä, ja lähtivät puuron jälkeen mummun kuskaamana Ouluun HopLopiin.
Minä ja isäntä lähettiin suorilta ajelemaan omalla autolla. Pysähdyttiin Iissä Kärkkäisellä pikasesti kurkkaamassa, onko mitään ostettavaa, niin ku vaikkapa joulua ajatellen...
Sieltä hurautettiin Haukiputaalle. Mulla on siellä kirppiksellä tavaraa myynnissä, niin piti käydä tsekkaamassa pöydän tilanne.

Ehdin sitten äkkiseltäni nakata isännän sinne HopLopiin lasten ja mun äitin seuraksi.
Ja itse kiireellä ajelin kaupunkiin Terveystalolle tapaamaan leikannutta kirurgia. On kuulkaas ihana ja taitava ihminen kyseessä :-)

Pikaisen jälkitarkastuksen jälkeen ajelin Oulun Ideaparkiin. Siellä olikin synttärihulinaa, kun liikekeskus täytti kokonaisen vuoden :-)

Siellä me treffattiin Mellun kans. Oli kivaa. Shoppailtiin samanlaiset farkut ja nautittiin kiireettömästi ruokaa ja vielä hetken kuluttua kahvitkin :-)
No shoppailtiin me kyllä muutaki, ku vain samanlaiset farkut. Ja neki tuli samanlaiset vain siksi, ku olivat ihan oikeesti mahtavat jalassa, nätit, ja todella hyvässä tarjouksessa!


Ideaparkista mää sitte pyrähdin hakemaan perheen sieltä HopLopista. Kotimatkalla pysähdyttiin vielä uudemman kerran Kärkkäisellä ja ruokakaupassa.
Kello taisi olla jo kahdeksan illalla, kun kotiin asti päästiin :-D
Jotenki jännästi nämä meidän perheen reissut tuppaa venähtämään :-D

Ja niin, kun mulla on kertyny noita kodittomia sukkia sun muita tuonne laatikkoon ihan kivasti. Ja muitaki tekeleitä. Niin mää aattelin alkaa myydä niitä.
Ja ku kiltti ihminen oon, niin tottakai mää kirjanpitoa pidän menoista ja tuloista, ja ilmoitan tuloni myös verottajalle.
Sitä vartenhan mun piti ostaa itelleni ihan uus kirjanpito-/muistivihko, nimenomaan käsitöiden kirjaamista varten.
Ja ku sattui löytymään sopiva, niin ehdottomasti sen vihkon pitää mätsätä mun kännykoteloon. Kehtaa sitte kuljettaa mukanaki :-D


Taitaa tuo vihkoki kaivata muutaman blingbling-tarran ja mustan nimikoinnin, niin sitte on täydellinen pari :-D


5 kommenttia:

  1. Kyllä se kahvittelu aina piristää. =)
    Hienoa, että olet parantunut hyvin leikkauksesta. Toivottavasti se flunssa kohta helpottaa. Mäkin sain vihdoin ne wonderland sukat valmiiksi, mun pyhäsukat. =)
    Toivottavasti mekin joskus päästään treffaamaan kun sinne päin tulee liikuttua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kissasukat on ihanat <3
      Kävinki jo sun versiot ihastelemassa.
      Olis kyllä kiva ehtiä sinutki treffaamaan, ku joskus täällä päin kuljet.
      Minähän oon niin huono kotoani liikkumaan kovin pitkälle :-D

      Poista
  2. Oli kyllä kunnon luxusta viettää aikaa ilman lapsia. Ja farkut oli oikeasti hyvät, jalassa ne nytkin on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kyllähän se kuntoilusta kävi vaikkei lasten perässä tarvinukkaan pysyä. Kaks puolikuntosta, bassoäänistä köhijää :-D
      Mulla myös on uudet farkut jp käytössä. Kyllä kannatti ostaa!

      Poista

Sylillinen kiitoksia kommentistasi <3